Thursday, November 22, 2012

פוליטקת מסיבת יום הולדת: איך לוודא שלא להשאיר אף אחד בחוץ

מדיניות מסיבת יום הולדת: איך לוודא שלא להשאיר אף אחד בחוץ

תכנון מסיבת יום הולדת נראה כל כך קל: לבחור נושא, לקנות קישוטים ולתכנן כמה משחקים לילדים לשחק. אבל לפני שאתה יודע את זה, יש לך הורים כועסים שחייגים את המספר שלך לשאול מדוע בנו לא הוזמן מסיבת יום הולדת. עם כללים אלה, ניתן להימנע מהדרמה הפוליטית של מסיבת יום ההולדת ולוודא שהצלחת למנוע פגיעה מיותרת בילד.
תכנן את רשימת האורחים היטב מראש

קח למשל את רשימת האורחים כמה שבועות לפני שאתה שולח את הזמנות. מספר הילדים המוזמנים משפיע על כל רעיונות שך מסיבת יום הולדת, עוגת יום הולדת בסכום שאתה צריך עבור מספר המבוגרים מציגים לפקח. תכנון רשימת המוזמנים מראש גם נותן לך את ההזדמנות לראות שוב את הרשימה כדי לוודא שאף אחד לא נשאר מאחור.
הזמן את המשפחה או רק חברים

אפשרויות רבות ברשימת האורחים תלויים בהעדפות האישיות שלך וגם מסורות משפחתיות. יש הורים שמזמינים את הסבים וסבתות ושאר בני משפחה לכל מסיבות יום ההולדת, ואילו אחרים מזמינים רק ילדים. למרות שרוב הלקוחות יכולים להיות תלמידים, הילד שלך עשוי לבקש ממך להזמין את בן דוד או קרוב משפחה אהוב. אליך לקבל החלטות ברורות אל אילו בני משפחה לצפות הזמנה, ולהיות עקביים במה שאתה מבקש או לא, כדי למנוע פגיעה ברגשות של ההורים.
משלוח הזמנות לבית הספר

ילדים הם ימי הולדת באופן טבעי נלהבים, והילד שלך יכול ללכת לבית הספר, כל התוכניות למסיבת יום ההולדת המפוארות מתגאות. זה יכול לגרום לפגיעה ברגשות בקרב בני גילם, אם לא כל הכיתה הוזמנה. בדקו את מדיניות בית הספר בנוגע להזמנות ליום הולדת. חלק מבתי הספר לאסור הזמנות סוגו בסך הכל, בעוד שאחרים מאפשרים רק אם הכיתה כלולה. זה מונע ניזק שאינו ממוני וכדי להבטיח שאף אחד לא נשאר בחוץ. אם תבחר להגביל את רשימת אורחים לקבוצה קטנה של ילדים, בטלפון או בדואר מהירויות כדי להבטיח שילדים אחרים לא מרגישים פגועים.
דבר עם ילדכם על רשימת האורחים

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל הורים רבים אינם נוטים להתייעץ עם ילד יום ההולדת לפתח רשימת אורחים. חברויות של ילדים כל זמן מתפתחות, החבר הכי הטוב של הבת שלך בשנה שעברה לא בהכרח יכולה להיות היכרות ידידותית היום. שאל את הילד שלך רוצה להזמין וכולל את אלה ברשימה הסופית.
מעבר להזמנות: כדי להיכלל בקבוצה

הילד שלך לא אוהב את כולם במידה שווה ברמתו, אבל אם כל הכיתה מוזמנת, להתייחס לכולם באותה מידה. דבר עם הילד שלך, כולל לזה מראש ולהיות נחמד למישהו חוץ מהחבר הכי הטוב שלך. זה נראה מדאיג במיוחד מזמין את ילד מסוים, להשתמש בזה כהזדמנות לדעת אם קורה משהו בבית הספר. זה יכול להיות סימן לכך שהילד שלך הוא להיות קורבן להתעללות על ידי תלמיד אחר או השתתפות בהתנהגות של הרס עצמי. ללמד התנהגות הולמת והכללה מבטיחה שכולם במסיבה והיא שמח לחגוג עם ילד יום ההולדת.

לאחר שהשלימנו את רשימת האורחים, אלינו להיות דיפלומטי כשמדברים עם הורים או הורים שמרגישים פגוע. בהתאם למצב, ייתכן שיתפתה להזמין ילדים אחרים, כדי למנוע פגיעה ברגשות. אל תרגיש אשמים להגביל את רשימת האורחים עקב בעיות של מקום ותקציב. להיות תקיף אך עדין להסביר שאתה לא יכול להכיל יותר אנשים. ואז להפנות את תשומת לבך לעוגה, טעמי גלידה, קישוטים ומסיבת יום הולדת מרגשת עם תוכניות אחרות.

No comments:

Post a Comment